יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

El Bolson

אמרנו יפה שלום לחבורת הנשים בהוסטל בלוס רפידוס ויצאנו מחוץ לפארק 10 ק״מ עד לכביש.

משם המשכנו 90 ק״מ נוספים על הכביש עד לאל בולסון.

בדרך גם ראיתי בעל חיים שנראה כמו כלב/שפן לא ברור.



התחלת הדרך הסלולה בעלייה ולאחר מכן רולינג הילס וסיום בירידה סופר מהירה לאל בולסון.
העיר שקטה מאוד. מיד הצמדתי לה את הכינוי קיבוץ אל בולסון.

מה אני אגיד לכם, מי שבחר את המקום פשוט שיחק אותה. הנוף להרים מרשים מאוד וזה מוסיף לאווירה.


אז מה, 100 ק״מ פעם ראשונה.
אז למה לפעמים 100 ק״מ מרגישים כמו 150? התשובה היא שמה שמשפיע זה תנאי השטח כמובן,כמות הטיפוס, רוח פנים ועייפות.
אז צריך להתחשב בכלל הגורמים הללו כדי לדעת כמה לרכב ביום...
כבר יצא לנו לתכנן 115 ק״מ ליום ובסוף נשארנו עם הלשון בחוץ כי רב הדרך היתה בעלייה.
והיום עשינו 100 ק״מ בזמן יפה.

אז אחרי שבועיים של התנסות אני חושב שיש לי את התשובה לשאלה״כיצד יש לתכנן נכון את המסלול״?
תשובה-
מהתחזית אני מתעדכן על חוזק וכיוון הרוח.
את פרופיל הגבהים אני משיג דרך אפליקציה נחמדה וקלה לשימוש לאייפון.
תוואי השטח הוא בדרך כלל כבישים טובים אך לעיתים גם דרכי שטח עליהן עליהן אין לי שום מידע מוקדם.
לפי הנתונים אני מנסה לחשב מה יהיה
המרחק ההגיוני למסלול של מחר, שייתן גם מספיק זמן לנוח ליום שיבוא אחריו.

מה שיהיה נחמד לראות עוד כמה ימים, כשירון יחזור לארץ אני אוכל לעצור לישון קמפינג בכל מקום. פחות הוסטלים, יותר הרד-קור. זה יתן עוד דרגת חופש אבל גם יוסיף משקל של מזון ליומיים..

זז לישון . בייי



Ido

תגובה 1: